You are currently viewing על לוזרים ו-ווינרים

על לוזרים ו-ווינרים

לא מזמן טענתי ש"בעולם ללא דוראנט בג"ס הארדן היה עם 2 טבעות אליפות (עונה שעברה+העונה)", משפט זה עמד למבחן מרגע הפציעה של דוראנט ובסוף התגלה שאני רפה הבנה לא קטן. האמנתי יותר מידי בג'יימס הארדן.

משחק 5, על השעון 2:12 לסיום הרבע השלישי, יוסטון חוזרת מפיגור 20 לפיגור נקודה, 66-65 ללוחמים, דוראנט עולה לג'אמפ מחצי מרחק, קולע, מעלה אותם ל-68-65 ונפצע להמשך הסדרה. רגע שאמור היה להיות מכונן לג'יימס הארדן, כריס פול, מייק דאנטוני, רגע שהמפלצת התלת ראשית איבדה ראש אחד. יוסטון שניסתה להיות האופוזיציה באובססיביות קיבלה הזדמנות חד פעמית להוריד את כל הקופים מהגב, לפתוח את סיכוי האליפות לכל הליגה ולנקום על ההדחה בעונה שעברה.

אז מה עשה ג'יימס הארדן מאז? קלע עוד 5 נק' עד לסיום הרבע ה-3, לאחר מכן קלע סל 10:47 לסיום המשחק וזהו זה חברים, מאז זרק רק פעמיים לסל!!! ב-10:47 דק' מגדירי קריירה הוא זרק רק 2 פעמים, אני מדגיש – 2 פעמים לסל!! שהזריקה השנייה הייתה 18 שניות לסיום שהמשחק היה גמור. ה-MVP, השחקן הטוב בעולם, עם 2 זריקות ב-10 דקות מכריעות, מגדירות קריירה ומורשת. אם זה לא לוזר אז אני לא יודע מה הוא לוזר, בריחה מהכדור והיעלמות שהקבוצה הכי צריכה אותו. אולי הוא חשב שיש לו עוד שני משחקים.

מה עשה סטף קרי מאז 2:12 דק' לסיום רבע 3 אתם שואלים? אחד שלא היה קיים בסדרה כלל עד אז. בבקשה, 16 נקודות הוא קלע מאותו רגע עד לסיום. 12 נק' ברבע האחרון, 12 זריקות לסל (כולל מה שיצא מהן עונשין). אתם מבינים? סטף קרי זרק 12 פעמים לסל מאותו רגע, ג'יימס הארדן זרק 2 פעמים לסל. זהו כל ההבדל בין לוזר לווינר.

אחרי תצוגות האימה בהן חזיתי של ברט בראון וניק נרס לא חשבתי שאראה משהו יותר גרוע, אז הפתעה, בטח שיש (אלא אם כן הם מכינים לנו אחלה הצגה בגיים 7). קוראים לו מייק דאנתוני, בגלל שזה פוסט אמנע משימוש בכל מיני מילים שיתארו אותו (מנחם כבר ישלים אותי) אבל הוא לא הבין שבגולדן סטייט נותר רק שחקן אחד שיכול להקפיץ כדור, לכדרר, ליצור, לחדור, כל השאר הם בעיקר קאץ' אן שוט ולא שחקני אחד על אחד ומכדררים סבירים לכל היותר ובמקום להביא עליו כל מהלך דאבל טים, להקשות עליו, הוא נותן לו לשחק אחד על אחד ולחדור לסל כאילו כלום.

תראו כמה חלק מהסלים של קרי מביכים בקלילותם:

הורג אותם ברכות, ככה קוראים לזה אדון דאנטוני, תכיר, אולי היית עסוק ולא ראית את הסרט.

מה קורה בצד השני? סטיב קר שסירב לבצע דאבל טים ב-2015 ו-16 פתאום התחיל עם זה פה ושם על הארדן, משהו קרה במוחו? הייתי מופתע מאד במיוחד שזה מול יוסטון.

 

גיים 6, יוסטון טקסס, הארדן, פול ודאנטוני בעוד משחק על הקריירה. פול לשם שינוי הגיע למשחק אחד לפחות בסדרה, אין טענות היום.

קרי עם 0 נק' במחצית, הארדן עם 19 נק', הכל נראה טוב לטילים לקראת ההמשך למרות עקשנות הלוחמים וזון של קליי תומפסון עם 21 נק'. חצי שני וקרי מתחיל להפגיז, שוב השחקן היחיד שמכדרר כדור, היוצר היחיד, המסוכן מכולם ודאנטוני לא מבין! נותן לקבוצתו להישחט מהלך אחרי מהלך, קרי ביצע חדירות שלא מאפשרים בקט סל לסל של יוסטון ואין תשובה, אין דאבל טים. קרי עם 8 זריקות ברבע השלישי לסל, ועוד 10 זריקות (כולל מה שגרם לעונשין שלא מופיע בסטטיסטיקה כזריקה). הוא נתן 33 נק' במחצית השנייה (היו איזה 6 נק' גארבג' שהמשחק היה גמור מהקו אבל מה זה משנה) וניצח משחק שהוא רצה לקחת, פשוט בא ולקח.

למיטב זיכרוני לאורך כל הרבע האחרון שקרי בזון היו עליו 2 דאבל טים, פעם אחת ברח לשני השומרים וקלע ופעם שנייה נאלץ לבקש פסק זמן.

מה עשה הארדן ברבע האחרון במשחק? זרק 8 זריקות לסל (מהם 2 שהמשחק היה גמור בשניות האחרונות) ולמעשה 6 זריקות שהמשחק היה "חי". שוב הכוכב הגדול, זה שרצה לנצח את המפלצת הגדולה, היה פרווה במקרה הטוב ונעלם במקרה הרע ברבע הקובע ומגדיר קריירה. היום לפחות רובו המוחלט של הכישלון הוא על מייק דאנטוני אבל אם הארדן רצה כל כך הוא היה צריך לבוא ולקחת, זה פשוט כמו שעשה קרי, הוא לא התחבא מאחורי פי ג'יי טאקר.

כריס פול לפחות קיזז את קליי תומפסון עם 27 נק' כל אחד. סטיב קר גם במשחק זה לא היסס לשלוח דאבל טים על הארדן בשביל להוציא לו את הכדור מהיד וזה למרות שיוסטון וגולדן סטייט עם דוראנט הן הקבוצות היחידות בליגה שדאבל טים עלול לא להיות כדאי מולן וכרוך בסיכון עצום.

לסיכום ניתן לומר שגולדן סטייט רק הזכירה לנו כמה היא חזקה ואיזו שלישיית כוכבים יש לה בדמות קרי, קליי ודוראנט ומי שמפנטז על אליפות יכול להמשיך לפנטז. יוסטון הזכירה לנו כמה הם לוזרים וכמה אין להם "את זה" כאשר הם הפכו לפייבוריטים הם מיד שבקו כמו שקורא נאמן אחד של הופס סבר שיקרה בתגובותיו לפני המשחק.

המורי בול נחל כישלון טוטאלי ולא ניתן לתרץ את זה בקווין דוראנט הפעם. שיא האבסורד הגיע במצב של 89-82 ליוסטון וכל המומנטום איתה 11 דק' לסיום, הם רצים למתפרצת 3 על אחד, טאקר מקבל כדור לשלשה לבד לגמרי. במקום לסיים ב-2 קלות, מפחד לזרוק, לא מצליחים לקלוע ואז איגודלה קולע שלשה שמקטינה את ההפרש ל-4 שוב עקב דאבל טים של טאקר על קליי (היה מהלך נכון: שווה להמר על איגי מאשר על קליי מול פול קרוב לסל). משם כל המומנטום הלך ונותרה רק קבוצה אחת/או שחקן אחד על הפרקט.

אחרי כמה עונות הגיע הזמן לומר שמורי נכשל, בראש ובראשונה עם כריס פול וחוזהו הנוראי שגמר את המועדון ל-3 העונות הקרובות. טאקר יהיה בן 35 בעונה הבאה, הארדן בן 30 וקשה להאמין עוד כמה עונות בקנה יהיו לו כמו השנתיים האחרונות ויותר מכל מטווח השלשות שלו שעונה שנייה לא מוכיחים עצמם מול הלוחמים (גם היום טאקר פספס שלשת שיוויון ברגע סופר מכריע מהפינה לבד לגמרי).

גיים 6:

נסכם ב-2 מילים לגבי הרוקטס, תם הטקס.

Subscribe
Notify of
85 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
11 במאי 2019 10:42

תודה שמעון.
מעתיק את תגובתי מסוף הבלוג לגבי יוסטון:
.
שנה הבאה יוסטון מגישים דו"ח נגד מוכרי הנקניקיות באולם (היו קצת קרות וזה פגע בעידוד והוריד להם 5 נק'), אנשי המיזוג (היה חנוק קצת באולם, למרות שהמד הראה 23.2 – 7 נק'), ארבעה אוהדים שקמו להשתין ברבע האחרון (הסיטו את הריכוז של הארדן, 8- נק'), ונער המגבות (עשה דמורליזציה כשהציע לפול מגבת – 10- נק').
.
סה"כ היו צריכים לנצח ב-25 נק'.
.
רק תתנו להם סיכוי הוגן לנצח לעזאזל!

אבי יחיאל
אבי יחיאל
11 במאי 2019 10:44

צודק בכל מילה !!! דאנטוני מאמן זוועה ויוסטון פשוט נחנקו ברגע שהפכו לפייבוריטים…..

מנחם לס
מנחם לס
11 במאי 2019 10:49

על הכיפאק שמעון! ד'אנטוני צריך לעוף

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
11 במאי 2019 10:53

במשפט אחד – אין דבר כזה לא יכול, יש לא רוצה. הארדן פשוט לא רוצה הוא צריך להיות בטיפול פסיכולוגי כי יש לו פחד מלהצליח. או שהוא עצלן ופשוט לא רוצה להתאמץ ולהיות ווינר – וזה נובע מהילדות שלו – זה והנטייה לחשפניות.
כאילו שלדאבל-אפ אין חסרונות וכאילו שאי אפשר להגיב אליו – אני לא חושב שבראון מאמן טוב אבל לתלות את הקושי של פילי על זה – מה טורנטו או ג"ס לא יכולים להגיב על דאבל אפ בהתאם? – להכניס עוד עושי משחק? להעניש עם סחיטה של עבירות?
אם אני לא הייתי עצלן – הייתי עושה מחקר והולך לבדוק בעיתונות הספורט האמריקאית כמה פעמים נאמר על אגדות כדורסל טרום עידן האינטרנט שהן לוזריות (ג'ורדן אחרי ההפסדים החוזרים לבאד-בויז, מג'יק וורת'י ואובדן האליפות,לסלטיקס, ג'רי ווסט על הפסדיו בגמר ואני בטוח שיש עוד הרבה המון) בזמננו אנחנו כבר יודעים כמה לוזרים מאכלסים את הNBA היום (דירק, לברון, קרי, דורנט שלישיית בוסטון וכו')
כאילו לאלמנט המקריות או זה שהם שיחקו היום מול קבוצה אדירה שבאה כולה מגויסת אין בכלל משמעות בעינך.

ראס א שטן
ראס א שטן
11 במאי 2019 10:59

יש לו חסרונות בטח מול הלוחמים אבל בלי דוראנט יש לו המון סיכוי להצליח בטח מול קרי בזון שהיה. היית מעדיף להישחט ככה על ידי שחקן אחד?

לטורנטו אין יכולת יותר מידי מול דאבל טים השחקנים שם די חלשים ושווה את הסיכון מאשר שקאווי ינגב אותך עם 40 נק. מעדיף לתת לנסות לנצח אותי לסיאקם ולאורי. מתישהו גם הם יקלעו בראון פספס את ההזדמנות לדאבל טים. בגיים 7 בהית סהיר להניח שהשלדות כן יכנסו לגרין סיאקם ולאורי. הכל סה תזמון וברגע מתאים ובמומנטום מתאים. בגיים 4 דאבל טים על קאווי היה נועל את הבידרה לטובת פילי.
היום דאבל טים על קרי ייתכן שהיה מביא נצחון ויתכן שאיגי וגרין היו צולפים עוד שלשות לא נדע אבל בכל יום מעדיף לתת הזדמנות לאיגי וגרין לנצח אותי מאשר לקרי

trusttheprocess
trusttheprocess
11 במאי 2019 19:30

במשחק 5 בראון עשה דאבל טים מיידי בתחילת המשחק על קוואי שמסר לאחרים וכולם התחילו לקלוע ונגמר 36 הפרש.
אין לך מושג על מה אתה מדבר, עדיף הגנה חזקה על כל האחרים ולתת לקוואי לקלוע 40 נקודות.
כבר רואיםן במשחק 6 שהוא נחלש ועייף פיזית.
אתה פשוט ראה כדורסל וכל פעם מגיע למסקנה ההפוכה ממה שקורה על המגרש

עידו גילרי
עידו גילרי
11 במאי 2019 19:33

מדהים איך שמעון הפך אותך לקול ההגיון.

ראס א שטן
ראס א שטן
12 במאי 2019 5:09

קול ההגיון אבל העובדות מדברות בעד עצמן דאנטוני בבית ובראון הולך להפסיד לקבוצה פחות טובה ממנו מהותית. קול ההיגיון😎
העובדות ששניהם כשלו בגדול. פילי הייתה צריכה לנצח את טורנטו בין הסוויפ לגנטלמני עם איך שהסידרה התפתחה שזה מה שעשה לברון להם כל השנים. רפי הבנה כמו בראון מגיבים משחק אחד מאוחר יותר רבע אחד מאוחר יותר תמיד ככה.
טורנטו זה אשפה להפסיד להם או להיגרר לגיים 7 מולם זה חרפה לקבוצה עם כשרון כמו שיש לפילי.

ראס א שטן
ראס א שטן
12 במאי 2019 5:05

Lol היה צריך להיות במשחק 4 וסידרה גמורה. 5? מאוחר כבר חביבי הנגרים לא יחטיאו לנצח הם יקלעו מתישהו ובמשחק כלשהו הדאבל טים היה צריך לבוא בגיים 4 ששם כולם ניגרו זה כל ההבדל. גם במשחק 7 בטורנטו הנגרים כמראה יקלעו הרי כל הסידרה הם ניגרו אז כן יקלעו. המומנטום של הדאבל טים והסידרה נגמר בגיים 4.
ראינו איפה בראון ואיפה דאנטוני בלי הדאבל טים בהצלחה

ראס א שטן
ראס א שטן
12 במאי 2019 5:11

טראסט אגב מה קורה עם החרבונים של אמביד? נגמרו כבר חבילות החיתולים שלו יש מצב יעשה קרי בגיים 7 ויחליט להופיע?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
11 במאי 2019 11:13

פחד מכישלון.
אין דבר כזה פחד מהצלחה.
כשההצלחה מתקרבת להישג יד אז הפחד לפשל ולאבד אותה הופך ממשי.

Ido
Ido
11 במאי 2019 13:08

סופר נכון. הזריקה הכי קשה . זריקות עונשין לנצחון עם 0.1 שניות על השעון.

ינתי
ינתי
11 במאי 2019 11:12

יוסטון ניסו לעשות טראפ על קרי אבל ג"ס כבר מנוסים וקרי פשוט מסר לגרין בשביל לשחק 4 על 3. גרין מקבל החלטות טוב מאוד

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11 במאי 2019 11:15
Reply to  ינתי

נכון.

ראס א שטן
ראס א שטן
11 במאי 2019 12:53

איפה ניסו? היה 2 דאבל טים על קרי חצי שני, באחד כמעט איבד כדור וביקש פסק זמן ובשני נעלם לשאמפרט וקאפלה המפגרים ועשה לליאפ אם אני זוכר. זהו. אם מישהו ימצא לי עוד דאבל טים בחצי השני עליו אשמח לראות.

ראס א שטן
ראס א שטן
11 במאי 2019 12:30
Reply to  ינתי

איפה ניסו?

ראס א שטן
ראס א שטן
11 במאי 2019 12:40
Reply to  ינתי

הנה דאבל טים הצליח, כמעט איבוד והחטאה גם של שחקן אחר

https://youtu.be/Eza__Mj3Ids?t=109

פה דאבל טים חכם, איגי קלע שלשה חיים עם הסיכון, לא נורא (גם הארדן קצת לא בט להתאמץ ולרוץ לאיגי
https://youtu.be/Eza__Mj3Ids?t=119

דאנטוני הביא על קרי דאבל רק בחצי ראשון והפסיק לגמרי בחצי השני כל הסלים של סטפן היו באחד על אחד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
11 במאי 2019 11:15

תודה לאל שנפטרנו מהשיקוצייה.
ולישו בנו (סטף קארי).

Berch
Berch
11 במאי 2019 11:17

ההשפעה הפסיכולוגית מטורפת ברגעים האלה. ביוסטון כולם פחדו לזרוק (חוץ מגורדון).
לא מגיע להם. הלוחמים הראו הרבה מאד אופי, ועוד בחוץ
🙂

רועי ויינברג
Admin
11 במאי 2019 11:18

יכלו לשחק משמעותית יותר טוב. ניהול משחק רע של ד'אנטוני (ושל הארדן על המגרש) אבל השניים צריכים להשאר. כריס פול של כל עונה אחרת והם בגמר המערב עכשיו

דה שוט
דה שוט
11 במאי 2019 12:39

כריס פול הערב:
27 נק', 11-19 מהשדה, 3-6 מהשלוש, 11 ריב' (קאפלה עם 10, טאקר עם 4), 6 אסיסטים, 2 איבודים (ממש בהתחלה)
+ הגנה מעולה והאסל אדיר, היחידי שבא לשחק היום
באיזו "עונה אחרת" הוא שיחק ככה?

ראס א שטן
ראס א שטן
11 במאי 2019 12:53
Reply to  דה שוט

נתן משחק ענק פול היום

Ido
Ido
11 במאי 2019 13:09

ראית את המשחק רועי. כריס פול היה כסף.

Gl
Gl
11 במאי 2019 11:31

הסיפור אם הדאבל אפ על קרי הוא בולשיט דרימונד גרין עשה מזה קרירה וכמה זה מסוכן ראית היום 107-104 דאבל אפ על קרי כדור לגרין משם לאיגי לתומפסון שקובר תמשחק
היחיד עד עכשיו דהצליח לעצור את קארי בדאבל אפ זה הריסון בארנס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
11 במאי 2019 11:31

יופי של פוסט טבדי
מסכים באופן כללי עם המגמה והביקורת.

A.f
A.f
11 במאי 2019 11:41

זו שושלת היסטורית
אין מה לעשות
הניסיון עשה את שלו.

דה שוט
דה שוט
11 במאי 2019 12:47

פוסט טוב שמעון, עניין הזריקות של הארדן זה מה שקובע וכאן הוא באמת יצא ממנו לא טוב – הגדולים לא נמדדים רק לפי הקליעות אלא גם ובעיקר לפי הזריקות – וכאן הארדן נכשל כישלון חרוץ. איפה היו ד'אנטוני וכל המאמנים? כאן דווקא פול יצא ווינר – הוא לא פחד ולא חיכה, הוא ניסה, במשחק 5 זה לא הלך, במשחק 6 זה הלך מצויין אבל לא הספיק, לפחות הוא יכול להגיד שהוא נתן הכל.
ברמה הקבוצתית, עד כמה יוסטון יצאו פראיירים? מעלה כאן תגובה שלי מסוף הבלוג החי
.
הלוחמים הערב לא חסרו רק את קווין דוראנט השחקן ואת דמרכוס קאזינס השחקן – הם חסרו שני שחקנים מרכזיים ברוטציה שנפצעו בשלב שאין עוד אפשרות למלא את מקומם. זו לא גולדן סטייט 2015 כי היא חסרה SF פותח (בארנס/דוראנט) וסנטר פותח או מחליף (ספייטס/אזילי).
פציעה בפלייאוף גורעת שחקן מהרוטציה ואם מדובר בכוכב אז על אחת כמה וכמה; בשנה שעברה הפציעות של איגי ופול די "התקזזו", כל קבוצה נותרה ללא שחקן משמעותי ברוטציה (אז איגי שיחק פחות דקות מפול), הפעם יוסטון קיבלו מולם חצי קבוצה שצריכה ללכת עד לקצה הספסל לקושש שם דקות משמעותיות משחקנים שלא ראו מגרש עד כה בפלייאוף (בל, קוק, ג'רבקו).
ההתעלות של הספלאש + איגי וגרין היא מרשימה ביותר – בדיוק כגודל הקריסה של יוסטון – קבוצה עם שני פצועים ברמה כזאת לא אמורה לעבור מתחרה "בריאה" ברמה שלה, תקדים לזה יש לנו במשחק 6 ההירואי של ג'יימס בבוסטון, במדי מיאמי נטולת בוש, אי שם ב-2011 (אם אינני טועה). כאן חייבים לתת גם קרדיט גדול לסטיב קר.

33&34
33&34
11 במאי 2019 13:21
Reply to  דה שוט

יפה כתבת. בוש שיחק באותו משחק 6 למיטב זכרוני (לא שיחק בקודמים)

דה שוט
דה שוט
11 במאי 2019 15:05
Reply to  33&34

יש מצב, שווה בדיקה, קבל לייק על הגראוואטר, היה שחקן לא רע ה-33 הזה

33&34
33&34
11 במאי 2019 17:04
Reply to  דה שוט

שיחק גם שיחק
https://www.basketball-reference.com/boxscores/201206070BOS.html
בזכרון שלי שהיתרון של בוסטון בסדרה נוצר מלכתחילה בגלל ההיעדרות של בוש. לגמרי אנדרייטד

ראס א שטן
ראס א שטן
11 במאי 2019 13:28
Reply to  דה שוט

כל מילה

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
11 במאי 2019 12:47

המשחק הזה היה בושה גדולה כבר מההתחלה כשיוסטון היתה צריכה לתת את הטון ולא עשתה כך, בזכות מט גדול של סטיב קר המושמץ והתעלות של כל שחקני ג״ס בראשותו של קליי, ששמע שזה משחק 6 ונזכר לשחק. אח״כ הגיע סטף אבל לדעתי קליי הוא האבא של הנצחון שלהם.
עצוב מה שקרה ביוסטון, הארדן היה גרוע מאוד למרות שהוא צבר נקודות, לפרקים ארוכים הוא נראה משוטט בהתקפה כשהכדור רחוק ממנו. כשכריס פול המושמץ (בעיני הוא לא לוזר אלא ווינר גדול) שרט וצבט בהגנה וממרומי ה 1.85 מ׳ שלו קפץ על כל כדור 50-50 כמו מתאבד שיעי הארדן עמד בצד.
זה באמת נראה כאילו עדיף ללכת לבניה מחדש ולשלוח את הארדן לקבוצה אחרת (מי אמר לייקרס?) ולו כדי לתת לו סיכוי לאליפות, אבל מורי הוא גאון ואולי הוא ידע איך לצאת מהסבך התקציבי שנובע מההימור הכושל על כריס פול.
בסופו של יום, יוסטון התמודדה בשנים האחרונות עם מפלצת ה 72-9 ובשביל לנצח אתה חייב לקחת סיכון. לקחו סיכון, שיחקו כמו גברים ונתנו פייט הכי חזק שאפשר, ונכשלו, אין בושה בכך.
Thank you, next

ראס א שטן
ראס א שטן
11 במאי 2019 12:51

מה יעזור טרייד על הארדן? יהיה אליפות עם שחקן אחר? אז במקום של גמר מערב חצי גמר מערב עדיף להיות עם הארדן, כוכב ומכירת כרטיסים. מי יבוא במקומו? תחלבו אותו עוד שנה. סוף עונה הבאה יהיה בן 31 ואז תטרידו אותו שהוא כבר יהיה לפני ירידה וההגנה שלו לא תהיה קיימת גם לפני.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
11 במאי 2019 13:09

אולי הגיע הזמן לפרוסס ביוסטון.
זה הצליח בפילי לא?

ראס א שטן
ראס א שטן
11 במאי 2019 13:27

איזה הצליח? שלכם נחנק רק רבע 4. שלנו נחנק לפני הסדירה במהלך כל הרבעים ומוציא גימלים מהרופא.
המאמנים די זהים, לא יודע נראה אותו חרא. שווה להשאיר את הארדן, צריך להחליף טקטיקה ולהביא מאמן אבל לא יקרה הארדן מת על דאנטוני. זה אומר רק החלפת טקיטיקה=מותר חצי מרחק 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
11 במאי 2019 13:32

האבא של הניצחון זה דונקי.
אנשים עדיין לא מבינים מה האיש הזה עושה כי זה לא בסטטיסטיקה.
תראו את המחוייבות שלו ואיך הוא סוחף את האחרים. מצחיק שאף אחד לא ממש מדבר על זה.
הוא מערער לגמרי את היריבה.

זיו פנמה
זיו פנמה
11 במאי 2019 16:00

צודק לחלוטין.
האב גרין
הבן איגואדלה
ורוח הקודש כבר ברור מי

ראס א שטן
ראס א שטן
11 במאי 2019 12:48

הנה סלי קרי באחד על אחד על החצי השני שבחצי הראשון עשו עליו דאבל היה לו 0 נק!!! וזה נגמר בשיווין. חצי שני קלע 33 ונגמר בנצחון. כמה גולדן היו ממשיכים לנצח עם קרי של 0-12 נק?

https://www.youtube.com/watch?v=yocGIXupJKM

כל הנק של קרי באחד על אחד עם הגנה שערורייתית של יוסטון לייאפים בקו ישר לסל התקפה אחרי התקפה במאני טיים. זה שערוריה.

בחצי הראשון שהיה עליו דאבל טים לעיתים קרובות נגמר עם 0 נק

ישראל
ישראל
11 במאי 2019 13:43

מסכים שמעון אתה בהחלט שלול הבנה.
בכלל לא הבנת מה קרה במשחק .
החשיבה שלך לחלוטין לא נכונה לגבי משחק קבוצתי

דורכאט מפריע והפריע ,.בלעדיו הם חוזרים לסגנון שהביא את האליפויות .
העברת כדור מהירה בין שחקנים שיכולים לעשות הכל ליווינגסטון איגודחה דריימונד וקליי מעל כולם.
ואז כאשר מגיע סטף ומתחיל לכדרר ולהטעות נפתחים קווי מסירה וחדירה חדשים .
הקליעה של סטף מהעיר התחתית עם יד של קאפלה בפנים לא ניתן להגדירה בשום אופן כסל קל .
בקשר למנחם שמעודד אותך ,אני רוצה לראות את מנחם דוהר על גמל …

רן הנרגן
רן הנרגן
11 במאי 2019 13:45

האם יוסטון תציע לליקס טרייד על כריס פול? האם הליקרס תקבל את ההצעה?

שם (נדרש)
שם (נדרש)
11 במאי 2019 13:58

אף אחד לא יסכים לקחת את פול

רן הנרגן
רן הנרגן
11 במאי 2019 14:13

אחד, לברון גיימס.

דה שוט
דה שוט
11 במאי 2019 14:52

אני לוקח אותו בכל יום בשבוע

O
O
11 במאי 2019 13:59

Trade Harden

Zivke
Zivke
11 במאי 2019 14:20

לא מחובבי הלוחמים, אבל שמח שיוסטון הפסידו, הושפלו ונחשפו. כדורסל מגעיל וחסר נשמה שלא מגיע לו להשיג שום דבר

סולי
11 במאי 2019 14:35

הספסל של ג"ס בא לעבוד וחיפה על היעדרות דוראנט..הכוכבים נתנו מה שמצופה מהם (קרי ותומפסון, וכמובן גרין לאו דווקא בנק').

אראל
אראל
11 במאי 2019 14:35

מסכים, למרות שלא באמת היו לי ציפיות מיוסטון לא האמנתי שיפסידו בבית לגולדן בלי KD
רציתי רק להוסיף שקפלה אכזבה בענק בסדרה הזו. לא רק החטאות מעצבנות של ליי-אפים (יכול עקרונית לקרות), אלא שרוב הזמן לא הראה את התכונות שהביאו לו את החוזה וכבר כמה משחקים שהלונה פארק עשה עליו סיבוב

john
john
11 במאי 2019 14:54

שמעון מסכים עם כל הנקודות שלך למעט מה שכתבת על עצירת קארי. אנדרה איגוודאלה מוביל כדור טוב מדוראנט. לווינגסטון גם. דריימונד מקבל החלטות מדהים בהתקפה עומדת. הסייד פיק&רול של דריימונד וקרי הוא רעל יחודי ישן ויעיל. בליץ על קארי וכל פספוס בבליץ לדריימונד יש יתרון מספרי שלא נגמר טוב. חילוף ויש מיס מץ' ברור שמצריך עזרה. כשכולם מוסרים עילאיים זה לא עוזר. ירידה תחת החסימה היא אופציה טובה ביום חלש של סטף. שמים יד ארוכה לכיוונו ומתפללים. אבל אם הזריקה נכנסת אתה בבעיה. IQ ויכולת מסירה לאו דווקא נמדדים באססיסטים (הווריורס מובילים בפליאווף עד כה גם השנה). הפיתרון הטוב לווריורס הוא לתת לכל מי שלא קליי וסטף לזרוק שלשות או להביא אותם לעצירה במיד ריינג'. כשאיגי מפגיז מהשלוש בנוסף לכל לווריורס אין נקודה חלשה.
.
נקודת החולשה של הווריורס היא דווקא בביג בול ולא בסמול בול והתצוגה הבינונית והחד פעמית בסדרה של שנה שעברה יצרו תקוות שווא ברוקטס. יוטה עושה להם בעיות, דנבר מקשה עליהם והבאקס היא מיס מצ' קשה ללא דוראנט.
זוהי דעתי בכל אופן

ראס א שטן
ראס א שטן
11 במאי 2019 16:39
Reply to  john

איגי ושון לא יכולים לעבור קונוס באחד על אחד או בעצם כן קונוס הארדן. במקום זה נתנו לסטף להשתולל אין לי בעיה עם השלשות המטורפות אבל הלייאפים האלו קבוצה שרוצה לנצח לא יכולה להרשות.
ובכלל שכחתי לכתוב על מה שלוני ביצע בקאפלה, חרפה. בזמן אמת היו סבורים שיוסטון עשו דיל טוב והרוויחו מסתבר שמי שעשה דיל טוב והרוויח זה קאפלה

שחר
שחר
11 במאי 2019 15:21

ליוסטון יש מחסום פסיכולוגי כשהאליפות נראית קרובה. ראו את זה בסוף משחק 5 וגם עכשיו.
גולדן לקחה משחק ורבע מול יוסטון, בלי דוראנט, בלי קאזינס וכשקרי כל המחצית ללא נקודה, וזה אחרי שניצחו אותם עם דוראנט וקאזינס כמה פעמים בעונה הרגילה.
יוסטון צריכים כמובן זעזוע, האמת שהטרייד הכי טוב להם זה הארדן על לברון, הוא כמובן היה לוקח את המשחק אתמול, זה עניין של נסיון במעמד

עידו גילרי
עידו גילרי
11 במאי 2019 15:23

שמעון כהרגלך אתה רואה מה שאתה רוצה לראות. הרוקטס המשיכו לעשות דאבל טים על קרי גם ברבע האחרון. נכון כשהם נמנעו מכך או היססו (אלא המקרים המביכים שלך) אז סטף העניש – זה תפקידו של כוכב.
אבל דאנתוני לא שינה את הגישה. גם חלק מהסלים של סטף הגיעו לאחר תנועה שלו בלי כדור אחרי הדאבל טים. אם תרצה הסל הכי חשוב במשחק – השלשה של קליי הגיעה אחרי דאבל טים על קרי והנעת כדור של הווריורס.

ראס א שטן
ראס א שטן
11 במאי 2019 16:32

כון כשהם נמנעו מכך או היססו -זה לא דאבל טים חביבי זה נתיב פתוח לסל=לא עשו כלום.
תנועה בלי כדור זה חלק מהמשחק ברור שסטף יקלע הוא קלע סלים יפים על הפנים של המגן נגד זה אין מה לעשות.
השלשה של קליי הייתה אחרי הנעת כדור מדאבל טים שהתחיל את המהלך ועדיין היה ניהול לקוי של יוסטון וגם ככה הוא לא יקלע כל המשחק ככה ובטח שלא אמרתי להשאיר את קליי לבד.

דאבל טים נמדד לאורך זמן ברור שאתה משאיר מישהו פנוי ולוקח הימור קרי באחד על אחד או איגי לבד וגרין לבד בכל יום מעדיף את איגי וגרין לבד.
דאנטוני כשל כי כל סלי קרי היו אחד על אחד כל הנקודות על שומר אחד, דאבל טים לא נראה ככה. חצי ראשון עשה דאבל טים שנטרל את קרי חצי שני זה פסק. מה שהיה הכי מביך זה הקלות שלו בקו ישר לסל מהלך אחרי מהלך לייאפ אחרי לייאפ זה מה שאיפשר לקרי להיות ולהיכנס לזון ואח"כ זה אבוד. הטקטיקה למשחק הספציפי הזה היה צריך להיות דאבל טים כל התקפה עליו ותן לאחרים להתמודד מול זה 48 דקות שאיגי גרין ינצחו אותי. ינצחו שאפו להם סיכון שאני לוקח כל יום מאשר לראות את קרי טובח בי התקפה אחרי התקפה ומחסל אותי

עידו גילרי
עידו גילרי
11 במאי 2019 16:39

כל התקפה דאבל טים תקבל נקודות קלות מהמסירות לגרין.זה שהיו ברייקדאונס בשמירה לא אומר שדאנתוני שינה גישה. בפועל היו המון דאבל טים על קרי אז תאורית דאנתוני אדיוט שלך שקולה ללוני התרנגול העיוור שמצא גרגר.
אתה פשוט לא קורא מה שמתרחש על המגרש.

שחר
שחר
11 במאי 2019 15:37

במשחק 7 תהיה שביקה של טורונטו בבית, כמו יוסטון
קוואי 35 נקודות, והשאר לא יופיעו

ראס א שטן
ראס א שטן
11 במאי 2019 16:42
Reply to  שחר

אני צופה קרב נגרים וקומדיה יפה שבסוף פילי יחרבנו יותר מטורנטו ויפסידו. תקעו לי את זה בשעה ככ מסריחה שאאלץ לראות בהקלטה אם ננצח ולא אראה אם נפסיד. לא מסוגל לעבוד בלי לישון בכלל

שי
שי
11 במאי 2019 15:38

שמעון ,דאבל טים על לוני התרנגולת 😂

זיו פנמה
זיו פנמה
11 במאי 2019 16:02

מה שאיגואדלה עושה בפלייאוף יירשם בספרי ההיסטוריה.
קבוצה אמיתית נמדדת במשבר.

לוני נתן סדרה יוצאת מהכלל.

ליאור
ליאור
11 במאי 2019 16:03

תודה, שמעון!
איך בסוף יוסטון שילשלו שלשות כשכבר היה מאוחר מדי – חבל עליהם שלא נלחמו יותר. משהו שלא מזכירים כאן זה הלחץ המטורף לשחק ברמות כל כך גבוהות כל יומיים.

זיו פנמה
זיו פנמה
11 במאי 2019 16:03

לכל אלה שמשבחים ומהללים את פול, שאלה.
מה הוא בדיוק עשה ב5 הדק' האחרונות כשהעונה כולה עומדת על הפרק?
תשובה מפורטת בבקשה

זיו פנמה
זיו פנמה
11 במאי 2019 16:07

אחסוך לכם. הנה:
3:23 Chris Paul enters the game for Austin Rivers 99 – 97
3:20 Klay Thompson vs. Eric Gordon (Draymond Green gains possession) 99 – 97
3:09 Stephen Curry makes 28-foot three point jumper (Draymond Green assists) 102 – 97
2:55 James Harden misses 28-foot three point jumper 102 – 97
2:53 Rockets offensive team rebound 102 – 97
2:53 Andre Iguodala loose ball foul 102 – 97
2:47 James Harden makes 28-foot step back jumpshot 102 – 100
2:29 Draymond Green misses driving layup 102 – 100
2:27 Chris Paul defensive rebound 102 – 100
2:24 James Harden offensive foul 102 – 100
2:24 James Harden turnover 102 – 100
2:08 Stephen Curry makes driving layup 104 – 100
1:54 Eric Gordon misses driving floating jump shot 104 – 100
1:52 Clint Capela offensive rebound 104 – 100
1:45 Chris Paul makes driving layup (Eric Gordon assists) 104 – 102
1:28 Stephen Curry makes 27-foot three point jumper 107 – 102
1:25 James Harden bad pass (Klay Thompson steals) 107 – 102
1:16 Eric Gordon personal foul 107 – 102
1:06 Klay Thompson misses 27-foot three point jumper 107 – 102
1:03 Clint Capela defensive rebound 107 – 102
58.2 James Harden makes driving layup 107 – 104
36.1 Klay Thompson makes 28-foot three point jumper (Andre Iguodala assists) 110 – 104
36.1 Rockets Full timeout 110 – 104
36.1 Gerald Green enters the game for Clint Capela 110 – 104
32.1 Kevon Looney blocks Gerald Green 's 25-foot three point jumper 110 – 104
30.4 Stephen Curry defensive rebound 110 – 104
30.4 PJ Tucker personal take foul 110 – 104
30.4 Stephen Curry makes free throw 1 of 2 111 – 104
30.4 Stephen Curry makes free throw 2 of 2 112 – 104
24.0 James Harden makes 30-foot three pointer 112 – 107
21.7 Eric Gordon personal take foul 112 – 107
21.7 Stephen Curry makes free throw 1 of 2 113 – 107
21.7 Austin Rivers enters the game for Gerald Green 113 – 107
21.7 Stephen Curry makes free throw 2 of 2 114 – 107
13.1 PJ Tucker makes 28-foot three point jumper (James Harden assists) 114 – 110
12.3 Austin Rivers personal take foul 114 – 110
12.3 Stephen Curry makes free throw 1 of 2 115 – 110
12.3 Stephen Curry makes free throw 2 of 2 116 – 110
12.3 Rockets Full timeout 116 – 110
8.9 James Harden lost ball turnover (Andre Iguodala steals) 116 – 110
8.9 Chris Paul personal take foul 116 – 110
8.9 Andre Iguodala misses free throw 1 of 2 116 – 110
8.9 Warriors offensive team rebound 116 – 110
8.9 Andre Iguodala misses free throw 2 of 2 116 – 110
6.5 Chris Paul defensive rebound 116 – 110
3.6 Austin Rivers makes 27-foot three point jumper (Eric Gordon assists) 116 – 113
2.9 Warriors Full timeout 116 – 113
2.9 Shaun Livingston enters the game for Kevon Looney 116 – 113
2.9 Clint Capela enters the game for Austin Rivers 116 – 113
2.3 James Harden personal take foul 116 – 113
2.3 Stephen Curry makes free throw 1 of 2 117 – 113
2.3 Stephen Curry makes free throw 2 of 2 118 – 113
0.3 Chris Paul misses 48-foot three point jumper 118 – 113
0.0 Rockets offensive team rebound 118 – 113
0.0 End of the 4th Quarter 118 – 113
0.0 End of Game 118 – 113

זיו פנמה
זיו פנמה
11 במאי 2019 16:09

2 נק' וריבאונד בודד.

זהו.

בmoney של הmoney time

ליאור
ליאור
11 במאי 2019 17:45

ואני אומר איפה הוא היה ב(דקה) 47, ב-48, ב-32, ב-28, ב-14? אינעל דין בבור אילי ג'בהום 🙃

ראס א שטן
ראס א שטן
11 במאי 2019 16:39

ב-5 הדק האחרונות אמור לככב כוכב הקבוצה לא המס 2-3 שלו, פול עשה מספיק היום

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
11 במאי 2019 20:09

אם CP עשה מספיק, אז מה עשה קרי?

ברוך רובין
ברוך רובין
11 במאי 2019 17:45

תודה שמעון לא מסכים על הדאבל טים על קרי, כולם אתמול קלעו שלושות, וכאשר גרין מנהל משחק זה מתיר 4-3. הארדן לוזר אין פה שאלה בככל הוא לא השחקן שייקח אותך לאליפות, 2 משחקיים קריטיים שהוא מפסיד בידיים שלו ונהיה פשוט שחקן רע ברבע הרביעי, איך כוכב על בורח מהכדור ברגעים שמגדירים קריירה זה לא מובן לי.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
11 במאי 2019 18:50

עודדתי במרץ את שיקוצי המפרץ, המחשבה לראות את הכדורסל המזעזע של יוסטון עם כל הבידודים האיטיים האלה, הכדרורים חסרי התוכלת והשלשות סטפ בק הבלתי נסבלות, הייתה בלתי נסבלת. יוסטון שיחקה את הכדורסל המגעיל ביותר שראיתי בחיים, לימוז' של מליקוביץ זה הארלם גלובטרוטרס לעומתה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
11 במאי 2019 20:10

חחחחחחחח
גדול….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
11 במאי 2019 20:34

אמת. ניצלנו

ברוך רובין
ברוך רובין
11 במאי 2019 18:53

שמעון זה גם ההבדל בין לברון גיימס , לגיימס הארדן, לברון לקח את הקאבלירס לנצחון תוך הופעות ענקיות ברבעים האחרונים , הארדן שובק, כל שנה לצערי. איתו לא הייתי יוצא למלחמה.

bobby
bobby
11 במאי 2019 19:36

אני אכתוב כאן 2 מסקנות-על מהסדרה הזו, עם קצת רפרנסים לסדרות פלייאוף מהשנים האחרונות. סליחה מראש על החפירה:
.
1. מייק דאנטוני פשוט לא מאמן מספיק טוב. הוא גם לא מאמן רע. אבל יכולת ניהול הרוטציה שלו בפלייאוף פשוט זוועתית, והוא עשה מלא טעויות בסדרה הזו.
כבר חפרתי מלא פעמים לאורך הסדרה על כך שלא יכול להיות שבכל אחד ממשחקי הסדרה, יוסטון ייקלעו לפיגור ברבע הראשון, ויצטרכו לרדוף אחרי הווריורס בהמשך. לו רק היה מנסה לעשות שינוי מינורי בחמישייה הפותחת, בדגש על משחק 5 הקריטי, אולי המצב היה שונה.
כמו כן – ההתעקשות על קאפלה. ננה בקצת דקות שקיבל היה דיי טוב, ופאריד יובש לגמרי על הספסל.
בואו נעשה רגע פלאשבק ל-2017 – במהלך העונה הסדירה, דאנטוני דווקא ידע לפתח יפה מאוד הן את קאפלה כסנטר פותח, והן את מונטרזל הארל כמחליף, למקרים בהם ננה פצוע.
בפלייאוף דאנטוני העדיף להשתמש רק בננה המנוסה והותיק כסנטר מחליף. אחרי 4-1 מול הרעמים בסיבוב הראשון, ננה נפצע בגיים 4 מול הספרס, במצב של 2-2 בסדרה.
מה דאנטוני עשה משם? המשיך לפתוח עם קאפלה, ופשוט עבר לסמול-בול עם אנדרסון/אריזה כגבוהים היחידים בפרקט. הארל התייבש על הספסל טוב-טוב.
התוצאה? 0-2 במשחקים 5 ו-6. לא מעט בזכות נחיתות פיזית בצבע בדקות בהן קאפלה לא היה על הפרקט.
מורי בטוח לא היה מבסוט לתת באותו קיץ את הארל בטרייד לקליפרס עבור פול, אבל במהלל השנה קיבל הזדמנות פז להחתים את פאריד, שמזכיר מאוד את הארל בסגנון המשחק ואף מנוסה ממנו, והוא לא פספס אותה.
מי כן פספס? אדון דאנטוני, שכמו ב-2017, גם הפעם פשוט התעלם מהקלף הזה לאורך כל הסדאה מול הלוחמים, על אף שקאפלה היה חלש מאוד.
לא שהארל ב-2017 ופאריד עכשיו היו בהכרח עושים את ההבדל. אבל היי, לכו תדעו? אצח הווריורס לאורך רוב הסדרה אלה היו מהלכי האסל של גרין ואיגי שעשו הרבה הבדל. יכול להיות שפאריד, עם בוסט אנרגיה מהספסל, וננה השור שגרין היה לידו כמו ילד כאפות, היו יכולים לקבל יותר דקות ולהוביל לכמה מיני-ריצות שהיו מטים הפסד לניצחון.
.
2. ג׳יימס הארדן – הוא אחלה שחקן וזה עוול להוריד מהאיכות שלו. אבל הוא פשוט לא ברמה של להוביל קבוצה לאליפות.
הריאות שלו דלילות מדיי לאוויר הפסגות. משחק 6 של חצי הגמר הזה, וגמר המערב מלפני שנה, מראים בדיוק את ההבדל בין עוד שחקן טוב, לבין שחקן עם אופי של אלוף –
הארדן שנה שעברה נתן מחצית ראשונה מעולה, ובמחצית השנייה ברגע שהווריורס ייצרו ריצה הוא פשוט נכבה, הרים ידיים, וקיווה שבטויוטה סנטר בגיים 7 הוא ינצח.
קליי וקרי? לא ויתרו לרגע על המשחק הזה. הם לא באו בשביל לנצל את רשת הביטחון של האורקל ארינה בגיים 7. הם באו לרצוח את הסדרה.
הארדן שנה שעברה היה מספיק מוכשר כדיי להוביל את הרוקטס ליתרון מפתיע במחצית במשחק 6 ללא פול, אבל הוא פשוט לא ״אלוף״, וברגע שנהיה קשה במחצית השנייה הוא נותר ללא אוויר ורוח לחימה.
ושלא נדבר בכלל על משחק 6 מלפני שנתיים מול הספרס.
אני חושב שבהקשר הזה החשיבה מאחורי ההבאה של פול הייתה טעות – ההנהלה חשבה ששחקן שיהיה כינור שני להארדן, שמבחינת הרמה הוא כמעט ברמת הכשרון של הארדן, תספיק כדיי לחבר את סך הכשרון כדיי להגיע לרמות הגבוהות.
לדעתי הארדן זקוק לשחקן טוב ממנו לצידו, ואולי כמספר 2 יתפקד טוב יותר. אין לי שום תוכנית אופציונלית שאני חושב עליה (בטח לאור מצב המשכורות הבלתי אפשרי של הקבוצה) אבל בתאוריה זו המסקנה שלי מהפלייאופים האחרונים.
ושלא תטעו – העובדה שהארדן מספיק טוב להוביל קבוצה פעם אחר פעם לפלייאוף (ולרוב עם יתרון ביתיות) ולעבור לפחות סיבוב, זה לא משהו שיש להמעיט בערכו. כוכבי עבר כמו טימאק למשל לא יכולים לזקוף לעצמם את זה. כנל כמה כוכבי הווה כמו קמבה ווקר (ועוד במזפח!!), ואפילו הגבה לא ממש הצטיין בתחום (עבר סיבוב פעם אחת בלבד לפני שנה, וסך הכל רק פעמיים הוביל את השקנאים לפלייאוף). אבל עצם העובדה שהארדן מגיע כל פעם כל כך קרוב וברגע האחרון הוא קורס – זאת מנטליות של שחקן מספר 2 שזקוק לאלפא-דוג בולט יותר לצידו. לכו תדעו, אולי ככה הייתה נראית הקריירה של פיפן לולא היה מגיע לשחק בבולס עם ג׳ורדן..

Ljos
Ljos
11 במאי 2019 20:34
Reply to  bobby

ניתוח מעניין, אבל הייתי אומר שקצת פטליסטי.
בארבע מחמש העונות האחרונות, יוסטון הפסידה בפלייאוף לגולדן סטייט, והם היו צמודים מאוד בכל שלב, בטח בשנתיים האחרונות. ד'אנתוני אולי עשה כמה טעויות, אבל גם הקפיץ את הקבוצה קדימה והוביל את הקבוצה הכי קרוב שאפשר לשוקת, עם כמה פעמים שניצח טוטאלית את קר. הארדן היה טוב מאוד, ואפילו הביקורת על ההיעלמות בסוף משחק חמש לא מוצדקת. מבין את האכזבה שלך, אבל יוסטון היו במרחק כנף פרפר מלהשיג הכל.
.
נ.ב.
אין דבר כזה אלפא דוג, בני אדם הרבה יותר מגוונים מההקטנה הזו. ואם כבר מחפשים שחקן שהכי מזכיר את מה ש"אלפא דוג" אומר – ג'ון וול הכי מתאים.

avri
avri
11 במאי 2019 22:15
Reply to  Ljos

+1. חוץ מההערה על ג'ון וול. וול הוא ערס צעצוע, אלפא וונאבי.

עידו גילרי
עידו גילרי
11 במאי 2019 22:17
Reply to  avri

אני חושב שזו הפואנטה…

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
11 במאי 2019 23:12
Reply to  bobby

חוסר השימוש בפאריד באמת לא מובן לי – דווקא חוסר השימוש בננה אני יכול להבין – הוא החוליה החלשה בהגנת החילופים והתקשה לשמור על לא מעט מהשחקנים של הלוחמים.
.
לברון ג'יימס במשחק מספר 6 ב2013 מול הספרס היה על 32 נקודות 44% אפקטיבי ובמשחק 7 ההוא מול הלוחמים היה על 27 נק' ו39.5% אפקטיבי. – יש משהו בעייתי לקפוץ למסקנות על סמך משחקים כאלו… הארדן היום היה בסך הכל במשחק טוב, אבל נתקל בשחקן לא פחות טוב ממנו ולדעתי סטף באופן כללי עולה עליו מבחינת כישרון – והוא שיחק מול קבוצה לא פחות כשרונית מהקבוצה שלו. כמו שכולם יודעים יוסטון קצת תקועה ולא יכולה לבנות על עוד שחקן מהטופ של הליגה. חבל שזה כך כי עם עוד אולסטאר סטייל אנטוני דיוויס האיום על האליפות היה יכול להיות ממשי ביותר ופול כבר מזדקן, אבל הוא קרא תיגר על קבוצה הסטורית ולקח אותם עד לקצה – לא חושב שאפשר לכנות אותו כצ'וקר או לומר שהוא לא מספיק טוב לרמות הללו.

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
12 במאי 2019 1:08
Reply to  bobby

ג'יימס הארדן שחקן עונה סדירה מדהים. אני עדיין זוכר את ההפתעה של המשחקים הראשונים שלו ביוסטון, עם סטטיסטיקות שנראו מופרעות בזמנו, של 35+ נקודות בכמה משחקים הראשונים, הפתעה בעיקר בגלל שהוא היה שחקן ספסל של 15-20 לערב באוקייסי. הוא מה שנקרא התחיל הכי חזק שלו ולאט לאט הגביר והמשיך להתפתח ולהפתיע עד למימדים העצומים שהוא נמצא בהם היום, קונצנזוס, השחקן הכי טוב בליגה. הסדירה. אני לא חושב שהרבה אנשים ראו את זה מגיע ב-2012.
אתמול ובמשחק 5 הוא הזכיר לכולם למה סם פרסטי החליט לשים את הז'יטונים שלו על ראסל (טעות היסטורית, הארדן ודוראנט ביחד היו מייצרים יותר). אני לא יודע אם אפשר לקרוא לזה צ'וקר, אבל הבנאדם פשוט חסר רוח לחימה כשזה מגיע למשחקים על חיים ומוות. אני די משוכנע שאם היה מדובר על משחק עונה רגילה ולא פלייאוף, הארדן היה מתפוצץ אתמול ויוסטון היו נכנסים לרבע האחרון עם משחק חצי גמור, וקר היה מוותר ומוריד את החמישייה לנוח.
אני לא יודע אם זה מחסום פסיכולוגי רק נגד ג"ס, אבל אי אפשר שלא להיזרק אחורה ולהיזכר בהתפרקות שלו נגד מיאמי בסדרת גמר.
הקוף גדל אחרי הסדרה הזאת למימדים שהארדן לדעתי כבר לא יצליח להוריד מהגב.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11 במאי 2019 19:51

מעניין ונחרץ כתמיד, תודה שמעון

Anonymous
Anonymous
11 במאי 2019 20:00

הרוקטס ניצחו אתמול את הקרב הטקטי וזה חשוב להמשך.

Adiso33
Adiso33
11 במאי 2019 22:06

לדעתי היה להם סיכוי לנצח את הסדרה עם דוראנט לא היה נפצע ,אני יודע שזה נשמע הזוי אבל זאת דעתי.
הם היו מנצחים את המשחק החמישי ואת משחק הבית שלאחריו.
המשחק של ג"ס עם דוראנט הוא יותר עומד ,הריצות הבלתי פוסקות של קליי וקארי לא אפקטיבי כי דוראנט עושה איי-סו ולכן להגנות יש זמן לחפות,יש יותר זמן לנוח ,הארדן לא צריך לרוץ ולרדוף אחרי קארי ולתעייף כי דוראנט עוצר את ההתקפה המיוחדת של ג"ס.
קליי לא מעורב במשחק ההתקפי והופך בעיקר לכלי הגנה
גרין מרגיש מיותר כי הוא לא מעורב בהנעת הכדור כי דוראנט וקארי מחזיקים ומובילים את הכדור .
ברגע שדוראנט בחוץ ,גרין הופך לפליימייקר ,קליי מקבל יותר כדורים ושניהם מרגישים מעורבים יותר.
ויותר מכל,הכדור לא נעצר אצל המפלצת 35 ,המשחק רץ והארדן והשאר חייבים להיות מרוכזים ואין זמן מנוחה בהגנה כי אין את דוראנט איי-סו .

עידו גילרי
עידו גילרי
11 במאי 2019 22:15
Reply to  Adiso33

אמרת כאן הרבה דברים שניתן להתווכח איתם אבל להגיד שגרין מרגיש מיותר כי הוא לא מעורב בהנעת הכדור זה להתעלם לחלוטין מכל מה שקרה בסדרה עד עכשיו.

רפיקי
רפיקי
12 במאי 2019 2:12
Reply to  Adiso33

לא מסכים עם כמה דברים שאמרת אבל מסכים עם העיקרון הכללי.
ללא דוראנט השיטה עובדת טוב יותר (אפשר להסביר את זה בכל מיני דרכים כמו שעשה קואץ' ניק, אבל תכלס אפשר פשוט לראות את המשחק וזה ממש בולט לעין) ואני חושב שלאט לאט אפשר לומר בשקט שאולי עדיף בלעדיו, קשה לומר אבל אפשרי.
אני חושב שזה תלוי מול איזו קבוצה ולכן אי אפשר לקבוע חד משמעית.
….
כמו שאמרו לפניי, אני הייתי הופך אותו למגה מאני ג'ינובלי שמפרק את הספסל של הירבה בבידודים.

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
11 במאי 2019 23:04

https://twitter.com/BleacherReport/status/1127055670694502400?fbclid=IwAR2wEpFCNW–3xWj_FttMkXvpAFn2C6o_bcNmafh0tKLBlrzHp_GyYr7tbI
לכל שונאי,סליחה ,אוהבי,אבו מנדבושקס בעל הטיטול
כמה ירידות

Ljos
Ljos
11 במאי 2019 23:20

האמת שבא לי לראות אותך מאמן מחר את פילי מול טורונטו (היי, השעה נוחה). במשך שלושה רבעים תנסו להחזיק את המבצר, תלמד את הסטטיסטיקות, את כל מה שהעוזרים והשחקנים שלך יגידו, את הנתונים שלא נחשפים לציבור. תרדו לרבע הרביעי בפיגור קטן. ובחדר ההלבשה, תוך כדי שכל פרטי המידע רצים לך בראש, פתאום אתה רואה בבירור מה צריך לעשות. אתה תפנה לקבוצה, שקט ישתרר, ותכריז "אנחנו חייבים לעשות דאבל טים!". אמביד יגיד לך שזה מה שהם עושים כל המשחק, אבל אתה יודע כבר את התשובה. "אנחנו נעשה דאבל טים… אבל חכם".
כולם יריעו לך. פילדלפיה תעלה כמו מלוע של תותח.
טורונטו ינצחו.

ברוך רובין
ברוך רובין
11 במאי 2019 23:44

לברון גיימס משחק 6 מול הלוחמים -https://youtu.be/OFzzs5Rwpp4
לברון גיימס משחק 5 מול הלוחמים
https://youtu.be/Q76in4JZgoM
וזה כל ההבדל בין ווינרים ללוזרים, להארדן לצערי בפלייאוף אין מה שצריך להוביל קבוצה לבדו , היה לו שני משחקים שהוא יכל לחקוק את שמו בהיסטוריה של הNBA והוא נכשל

עמירם
עמירם
11 במאי 2019 23:49

מה שעלה ליוסטון במשחק זה השני איבודים של הארדן בדקות האחרונות.
זה היה כל ההבדל.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
12 במאי 2019 16:50

לפני מליון שנה, אני טענתי שיש דבר כזה שנקרא DNA של קבוצה (שמורכב מסך בעלי התפקידים בה)
יוסטון היא דוגמא נהדרת: לוזרים. זה נכון כל עוד הארדן ודאנטוני יהיו שם.
גולדן בעלי DNA הפוך (הרבה בזכות קר ובזכות קארי ותומפסון).. השליטה שלהם בסדרה, גם כאשר התוצאה היתה 2-2 ודוראנט נפצע היתה ללא עוררין.